Ciasto MaxiKing

 
 
Moi Drodzy Czytelnicy- oto słodki owoc mojej współpracy z marką Polskie Młyny. Tym razem wzięłam się za testowanie Ciasta Czekoladowego. Byłam ciekawa samego ciacha, ale wiedziałam, że będzie ono lekko przeze mnie podkręconeJ Mianowicie: uczyniłam z niego przekładaniec w formie smakowej przypominającej popularny batonik ( stąd nazwa). Ciasto czekoladowe wyszło mięciutkie, aromatyczne, nie wymaga nasączania przed przełożeniem, a dodatek mlecznego kremu i orzechów zadowoli największego ŁasuchaJ
Składniki na ciasto:
opakowanie Ciasta Czekoladowego Polskie Młyny
2 jaja
75 g miękkiego masła
30 ml wody
Do miski wsypujemy zawartość opakowania „Ciasta Czekoladowego”. Dodajemy wodę, jaja oraz masło. 
Miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji. 
Wylewamy do dołączonej foremki .
Pieczemy bez termoobiegu w nagrzanym piekarniku 50 minut w temp. 160-165 stopni
Po ostudzeniu kroimy na 3 równe blaty.
Składniki na masę waniliową
2 budynie waniliowe
1 ½ szklanki mleka
6-8 łyżek cukru
150 g masła
Na mleku z cukrem gotujemy budyń. Studzimy. Miksujemy z masłem na gęsty, gładki krem ( najlepiej aby zarówno budyń jak i masło były wyjęte nieco wcześniej z lodówki)
Dodatki
¾ szklanki posiekanych orzechów włoskich
kilkanaście ziaren kawy w czekoladzie ( opcjonalnie)

WYKONANIE
ciasto czekoladowe + 1/3 kremu
ciasto czekoladowe
1/3 kremu
ciasto czekoladowe + 1/3 kremu
posypujemy orzechami i ziarnami kawy
schładzamy kilka godzin w lodówce
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz