Babka Piaskowa z polewą


Dziś będzie już świątecznie:) Dla mnie nie ma Wielkanocnego stołu bez prawdziwej, domowej Babki. I mówiąc zupełnie szczerze, na moim blogu nie znajdziecie zbyt wiele przepisów na nią...Zrobić prawdziwą babę piaskową, czy ucieraną jest dla mnie nie lada sztuką. W sumie na blogu jest jedna babka z krówkami:)  Zawsze obawiam się zakalca. Dlatego ,gdy dostałam do wypróbowania gotową mieszankę do babki piaskowej od Polskich Młynów- byłam w pełni otwarta na testy:) Efekt? Idealna struktura, zero zakalca. A smak? Mocno maślany, waniliowy. Można oczywiście zmodyfikować dodając kilka kropli ulubionego aromatu. Ja całość podkręciłam na czekoladowo.Jest pysznie,prosto,szybko. Bo życie trzeba sobie czasami ułatwić- zwłaszcza przed Świętami, gdy liczy się każda minuta:) 
Składniki:
1 opakowanie mieszanki Babka Piaskowa Polskie Młyny
3 jaja
145 g miękkiej margaryny
+
masło i bułka tarta do formy babkowej (z kominkiem)
Mieszankę wsypujemy do wysokiej miski, wbijamy jaja i dodajemy miękkie masło.
 
 
Całość miksujemy na wyższych obrotach ok 7-8 minut. 
 
Wykładamy do formy wysmarowanej masłem i obsypanej bułką tartą.
  
 
 
Pieczemy ok. 50-60 minut w temp. 175 stopni.  
  
 Studzimy na kratce.
 
Polewa:
3 łyżki cukru pudru
4 łyżki przegotowanej wody
3 łyżki masła 
3 łyżki kakao
Cukier rozpuszczamy w wodzie. Dodajemy masło. Rozpuszczamy. Przesiewamy kakao przez małe sitko. Całość roztrzepujemy dokładnie widelcem
Polewamy ostudzoną babkę. 
  
 
 
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz