Szaszłyki w piersi kurczaka

Dziś kolejny pomysł na fileta z kurczaka.  Bardzo lubię to delikatne mięso i często jest ono moją bazą obiadu. Tym razem przygotowałam szaszłyki i owinęłam je piersią kurczaka. Można podawać rozkrojone( ładnie wyglądają w przekroju) lub w całości. Naprawdę smaczny obiadJ
Składniki  (4 porcje):
·         4 patyczki do szaszłyków
·         2 ogórki korniszony
·         2 grube plastry sera
·         2 grube plastry szynki
·         2 podwójne filety z kurczaka
·         jajo
·         przyprawa typu delikat
·         chili
·         majeranek
·         olej do smażenia
Ogórki, szynkę i ser kroimy w dość grubą kostkę i nadziewamy na patyczki.
Filety delikatnie rozcinamy na połowę( jeżeli są podwójne) i rozklepujemy młotkiem do mięsa. Jajo roztrzepujemy i doprawiamy przyprawami.
WYKONANIE:
Szaszłyk owijamy filetem z kurczaka. Zaciskamy w dłoniach.
Panierujemy w jaju i przyprawach.
Następnie w bułce tartej.
Kładziemy na rozgrzany olej.
Smażymy po ok 3. minuty z każdej strony.

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Mmm.. Zjadła bym takiego szaszłyczka! Wpraszam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się kiedyś nimi zachwycałam....cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł uwielbiam piersi z kurczaka ale w takiej formie jeszcze nie jadłam. Pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś nowego dla mnie, danie niespodzianka, niby kurczak, a jednak szaszłyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że te kotlety są popularne zwłaszcza na weselach, jadłam je już na kilku w ostatnich latach. Jednak dopiero na ostatnim dorwałam kucharkę i podała mi przepis i tą nazwę :D, widocznie korzystała z twojego przepisu, gdybym wiedziała wspomniałabym o Tobie, ale to da się naprawić ;). Widziałam że dodałaś 2 komentarze nie celowo nie umieszczałam ich tylko po prostu od czasu dodania posta nie zaglądałam na bloga często. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://znowcosupieklam.blogspot.com/2014/03/kotlet-nadziewany-goralski-przysmak.html , ale spoko, nic się nie dzieje:) Poprostu wymysliłam taką nazwe, bo ich oryginalna nazwa jest dosc niecenzuralna:)

      Usuń
  6. wspanialy pomysl na dzisiejszy obiad
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  7. suer aplikacja
    bede korzystac na co dzien
    Dziekuje za swietne przepisy,zmienia moja kuchnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie pani Ulu🙂 bardzo miło mi było to przeczytać❤️pozdrawiam

      Usuń